Systém pro správu a automatizaci nejen firemních procesů
Vracíme vám radost z práce
Více než 3 000+ spokojených uživatelů
Komplexní
systém
M-AIR je aplikace pro zjednodušení a zefektivnění firemních procesů, správy nemovitostí a všeho, co s tím souvisí. Jsme tu pro firmy všech velikostí, od menších výrobních společností přes střední firmy se sítí poboček až po nadnárodní korporace. Zvládneme systém přizpůsobit na míru SVJ, ale také jej rozvinout pro ty největší hráče.
Proč M-AIR?
Protože vám ušetří peníze, čas i starosti. A vy budete mít prostor na to, v čem jste doopravdy dobří.
Bez administrativy a firemních procesů to dnes nejde. A všichni víme, že vám berou hodně času a energie. Proto je tu systém M-AIR, který vám vše zjednoduší a zpřehlední, abyste měli prostor na skutečně důležité věci. Rozvoj podnikání, nové nápady nebo odpočinek. Zefektivněte svou práci, ať z ní máte zase radost.
S M-AIR aplikací získáte snadnou správu firemních procesů a nemovitostí. Ušetříte čas a zefektivníte svou práci díky intuitivnímu rozhraní a pokročilým funkcím.
Naše řešení je flexibilní, rychle jej implementujeme,převedeme data a v jedné aplikaci najde zákazník úplně vše. Je to jednoduché, přehledné a cenově příznivé. Máme technické zázemí a zkušenosti získané na vlastních firmách M-SERVICES a SIMPLIKO.
M-AIR využívá moderní technologie a nejnovější trendy v oblasti správy procesů a nemovitostí. S naší aplikací budete vždy krok před konkurencí a mít přehled o všech důležitých informacích.
S M-AIR aplikací získáte spolehlivou podporu od našeho týmu odborníků. Jsme tu pro vás, abychom vám pomohli s jakýmkoli dotazem nebo problémem, který byste mohli mít.
Zjednodušte si to
My jsme si tím taky prošli. M-AIR vychází ze zkušeností firem M-SERVICES a SIMPLIKO, kde nám pomáhá se vším, co praxe přináší. Víme, jak se cítíte. A proto vám pomůžeme vše zpřehlednit a zjednodušit.
Výhody aplikace M-AIR
Zjednodušte a zefektivněte firemní procesy a správu nemovitostí s aplikací M-AIR.
Funkce aplikace M-AIR
Správa nemovitostí, procesů a více
Správa firemních procesů
Zefektivněte a automatizujte své procesy
Správa nemovitostí a aktiv
Zjednodušte správu nemovitostí a sledujte svá aktiva
Intuitivní uživatelské rozhraní
Snadno ovladatelné rozhraní pro rychlou a efektivní práci s aplikací.
Získejte jednoduchost a efektivitu
M-AIR je aplikace, která vám pomůže
zjednodušit a zefektivnit firemní procesy
a správu nemovitostí.
Přehledný systém pro efektivní správu firemních procesů
Náš systém lidem vrací radost z práce, protože za ně udělá to, co dělat nechtějí. Sami jsme si to vyzkoušeli a víme, že efektivita a přehled je k nezaplacení. Nikdo nechce bádat v tabulkách a ručně něco zapisovat. M-AIR to udělá automaticky a bez chyb.
Plánování práce
Budete mít veškeré zakázky pod kontrolou a usnadní se Vám i celkové řízení společnosti. Všechny údaje na jednom místě. Vytvoření a správa objednávek, upomínky termínů, plánování práce, přehled o zaměstnancích, objednávky servisu.
Kalendář včetně notifikací
Přehledné zobrazení všech termínů od revizí až po upomínky. Vše propojeno s dalšími systémy a to včetně možnosti exportu do Google kalendáře.
Přehled o zaměstnancích
Budete mít po ruce kontaktní údaje svých zaměstnanců a všechny potřebné dokumenty z oblasti personalistiky. Do systému lze nahrávat různé aktivity zaměstnanců a jejich termíny (školení, schůzky, lékařské prohlídky atd.). Součástí je také docházkový systém zaměstnanců, který se propojí s jednotlivými zakázkami přes moduly Objednávky a Technik. Tvorbu Vašich protokolů usnadňuje modul Osoby i prostřednictvím nahraných razítek a oprávnění u Vašeho technika, které se automaticky propojí se zakázkami.
Správa a údržba zařízení
Detailní přehled a správa od jednoduchých zařízení až po komplexní výrobní linky. Napojení na služby třetích stran, sledování spotřeby a hodnot senzorů.Podpora QR kódů a NFC čipů. Po načtení kódů máte možnost získat všechny potřebné údaje o zařízení, návody, servisní postupy, termíny, hlášení závad, objednání servisu a mnoho dalšího.
Evidence vozidel
Správa vozového parku, evidence termínů STK, servisu a sledování nájezdu i polohy vozidla. Budete mít kontrolu nad svými firemními vozy, jejich řidiči a všemi technickými úkony, které jsou spojeny s provozem vozidla. Modul také obsahuje evidenci řidičů v rámci karty vozidla a informace o provozu vozidel získané z GPS.
Správa objektů
Snadné řešení pro plánování údržby objektů. Umožňuje vytvoření různých kategorií (provozoven, bytových i nebytových prostor atd.), zobrazuje umístěná zařízení, termíny revizí a servisní postupy. Veškerou administrativu a dokumentaci k Vašim objektům lze mít snadno po ruce v jediné aplikaci. Komplexní přehled o budovách. Sledování spotřeby, přehled zařízení i management personálu. BIM modely a dokumentace.
Pomáháme tam kde to más smysl
Prohlédněte si reference a případové studie.
Bruno Paul, a.s.
M-SERVICES s.r.o.
Získejte efektivní řešení i pro vaši firmu
Vyplňte nezávaznou poptávku a my se vám ozveme s dalšími informacemi
Zkušenosti zákazníků
Názory našich spokojených zákazníků a partnerů.
Marek Němeček
Jednatel, M-SERVICES s.r.o.
Vít Regner
Bruno Paul, a.s.